Augusztus 24-n a Dior tjra bocstotta legjabb kampnyt az Instagramon, "Te mit tennl meg a szeretetrt?" nven. A kampny egy nemes clbl jtt ltre, lnyege, hogy minden jabb vide 1 dollr rtknek felel meg, melyeket a vgn sszeszmolnak s az adott sszeget odaadjk a WE Charity jtkonysgi szervezetnek.
A lncot Natalie Portman kezdi, aki egyben a Miss Dior parfm arca, melyet Christian Dior 1947-ben hozott ltre egy egyszer krssel a parfm megalkotjhoz, Francois Demachyhoz: "Kszts nekem egy olyan parfmt, aminek szeretet illata van."
A feladat egyszer
Gondolkodj el a kvetkez krdsen: Te mit tennl meg a szeretetrt? Majd ha megvan a vlasz, vedd videra, s tltsd fel Instagramra #DiorLoveChain cmsz alatt, legutols lpsknt pedig jelld be azokat a szeretteidet, ismerseidet, akik rszt vennnek a kampnyban.
Mi az a WE Charity
A WE Charity egy kanadai szervezet, melynek clja a fejld orszgok oktatsnak, egszsggyi helyzetnek, tiszta viznek eljutst a szegnyebb rtegekhez tmogassa s segtse. Ezen kvl harcol a gyermekek kizskmnyolsa, a gyermekmunka s a szegnysg ellen.
Mostanra szmos kzssget sikerlt tmogatni, Latin-Amerika kilenc orszgban, Afrikban s zsiban is jelen van a szervezet, mely segtsgvel 200.000 gyerek elkezdte/folytatta tanulmnyait, 30.000 n kapott eslyt pnzgyileg az nllsodsra, illetve majdnem egy milli ember jutott tiszta vzhez.
Ma, Natalie Porman s a Dior Love Chain azrt kzd, hogy Kenyban a lnyok is rszt vehessenek az iskolai oktatsban.