Augusztus 24-én a Dior útjára bocsátotta legújabb kampányát az Instagramon, "Te mit tennél meg a szeretetért?" néven. A kampány egy nemes célból jött létre, lényege, hogy minden újabb videó 1 dollár értéknek felel meg, melyeket a végén összeszámolnak és az adott összeget odaadják a WE Charity jótékonysági szervezetnek.
A láncot Natalie Portman kezdi, aki egyben a Miss Dior parfüm arca, melyet Christian Dior 1947-ben hozott létre egy egyszerű kéréssel a parfüm megalkotójához, Francois Demachyhoz: "Készíts nekem egy olyan parfümöt, aminek szeretet illata van."
A feladat egyszerű
Gondolkodj el a következő kérdésen: Te mit tennél meg a szeretetért? Majd ha megvan a válasz, vedd videóra, és töltsd fel Instagramra #DiorLoveChain címszó alatt, legutolsó lépésként pedig jelöld be azokat a szeretteidet, ismerőseidet, akik részt vennének a kampányban.
Mi az a WE Charity
A WE Charity egy kanadai szervezet, melynek célja a fejlődő országok oktatásának, egészségügyi helyzetének, tiszta vizének eljutását a szegényebb rétegekhez támogassa és segítse. Ezen kívül harcol a gyermekek kizsákmányolása, a gyermekmunka és a szegénység ellen.
Mostanra számos közösséget sikerült támogatni, Latin-Amerika kilenc országában, Afrikában és Ázsiában is jelen van a szervezet, mely segítségével 200.000 gyerek elkezdte/folytatta tanulmányait, 30.000 nő kapott esélyt pénzügyileg az önállósodásra, illetve majdnem egy millió ember jutott tiszta vízhez.
Ma, Natalie Porman és a Dior Love Chain azért küzd, hogy Kenyában a lányok is részt vehessenek az iskolai oktatásban.